توضیحات
معرفی کتاب مدیریت بازاریابی
نسخه کامل pdf
کتاب مدیریت بازاریابی نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و ترجمهٔ بهمن فروزنده است این کتاب مشتمل بر تجزیه و تحلیل، برنامهریزی، اجرا و کنترل بازاریابی است.
درباره کتاب مدیریت بازاریابی
کتاب مدیریت بازاریابی؛ تجزیه و تحلیل، برنامهریزی، اجرا و کنترل نه فقط معتبرترین کتاب مرجع در جامعهٔ دانشگاهی جهان است، بلکه بهترین مرجعی است که هر کسی که بخواهد در عمل از اصول و تکنیکهای کاربردی بازاریابی استفاده کند میتواند به آن مراجعه کند. این کتاب به ۲۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است. در این کتاب مباحث و موضوعات مدیریت بازاریابی در ۵ بخش مشتمل بر ۲۴ فصل و دو پیوست به شیوهای که کمتر میتوان در کتب دیگر یافت، ارائه شده است.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.