توضیحات
معرفی کتاب بازاریابی
نسخه کامل pdf
کتاب بازاریابی نوشتهی برایان تریسی از مجموعه کتابخانه موفقیت، شما را با 21 دیدگاه کلیدی و پرکاربرد در زمینهی بازاریابی استراتژیکی آشنا میکند؛ ایدههایی که به موفقیت شما در کسب و کار کمک خواهد کرد.
در این کتاب به شما ایدههای اثربخشی جهت پیروزی بر رقبا و غلبه بر مشکلات آموزش داده میشود که میتوانید برای بهبود نتایج بازاریابی استراتژیک خود از آنها بهره ببرید تا هرچه سریعتر به موفقیتهای بزرگ دست پیدا کنید. در واقع دلیل اصلی موفقیت یا شکست کسب و کارها، موفقیت یا شکست در بازاریابی است. مطابق نظریات علمی، 48 درصد شکستها در کسب و کار بستگی به کاهش یا عدم تاثیرگذاری عملیات بازاریابی و فروش دارد.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.