توضیحات
نسخه کامل pdf
معرفی کتاب این است بازاریابی: به چشم نمیآیید، مگر چشم دیدن پیدا کنید
ست گودین در کتاب این است بازاریابی، تعریفی متفاوت و انسانی از مارکتینگ ارائه میدهد و کمکتان میکند ارتباطی همدلانه و مؤثر با مخاطبتان برقرار کنید. او به شما میآموزد چطور اطرافتان را بهتر ببینید، بازار هدفتان را پیدا کنید، عواطف و احساساتتان را وارد بازاریابی کنید و از همه مهمتر، تغییرآفرین باشید. گفتنیست این کتاب در لیست پرفروشترین آثار نیویورک تایمز و والاستریت ژورنال بوده است.
دربارهی کتاب این است بازاریابی
دنیای اطراف ما پر از تبلیغات است؛ بیلبورد، دیوارنوشته، تراکت و بنر. تلویزیون از حجم آگهیهای بازرگانی در حال انفجار است و هر صفحهی اینترنتیای که باز میکنید با چندین تبلیغ روبهرو میشوید. این شلوغی و آشفتگی باعث شده که خیلی از این تبلیغها دیده نشوند. درحقیقت به ضدّ خودشان تبدیلشدهاند و یکدیگر را خنثی میکنند. پس چرا بر روی این شیوهها تأکید میشود و استمرار دارند؟ احتمالاً به خاطر اینکه بازاریابها با همین متدها آموزش دیدهاند و به شکلی ماشینی از دستورالعملها و قواعد دروس مارکتینگ تبعیت میکنند.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.