توضیحات
کتاب مهارتهای کلامی در کسب و کار
چگونه با حرفهای صحبت کردن در کسب وکارمان به سرعت رشد کنیم و اهداف خود را محقق سازیم؟
فرزانه قهرمانی در کتاب “مهارتهای کلامی در کسب وکار” اصولی را توضیح میدهد که به کار بستن آنها در مراودات کاری قبل از مطرح کردن هر درخواستی یا شروع هر صحبتی، برای رسیدن به خواستهتان ضروری است. چرا شما میتوانید یک گفتگوی دلچسب را با یک شخص که فقط او را در جلسه ملاقات کردید، داشته باشید؟ درصورتیکه فرد دیگر ممکن است همان شخص را فردی کسلکننده و یا تهدید آور قلمداد کند.
رشد شخصیتی و سیر تکاملی ما (همچنین سیر تکاملی جوامع) درنتیجه ارتباط با همنوع به دست میآید، اما چنین عملکردی یک استعداد طبیعی برای گذراندن زمان با افراد است یا مواردیست که ما در طول این مسیر یاد میگیریم؟ حال اگر این موارد را بتوان یاد گرفت، میتوان آن را آموزش داد؟ فرزانه قهرمانی میداند که افرادی نظیر شما (دوستداران شما) احساس طبیعی و راحتی با شما دارند و جز خوبی شمارا نمیبینند؛ اما وقتی افراد این احساس را نداشته باشند دیگر این موضوع صادق نیست.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.