توضیحات
کتاب جامع بازرگانی بین الملل در 755 صفحه
این کتاب حاصل همکاری 4 سالۀ اینجانب با جناب آقای دکتر هاشم آقازاده عضو هئیت علمی دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران بود. با توجه به منابع، مؤاخذ، مطالعات موردی، مطالب کاربردی و آمارهای بکار گرفته میتوان این کتاب را جامع ترین منبعی دانست که تاکنون به زبان پارسی پیرامون بازاریابی و بازرگانی بینالملل تصنیف شده است.
مطالب به نحوی سازمان یافته که جهت دانشجویان و مدیران و فعالان کسب و کار قابل استفاده باشد. فهرست مطالب به پیوست آمده است. امید که مورد توجه فعالین و دانش پژوهان حوزه های بازرگانی و بازاریابی بین الملل قرار گیرد.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.