گنجشک برفی
هر آنچه تو خواهی …
جمع جزء: تومان 126000
مشاهده سبد خریدتسویه حساب
تومان 15000
نمونه سوالات دانش خانواده و جمعیت + قابل سرچ
هنوز بررسیای ثبت نشده است.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
دیدگاه شما *
نام *
ایمیل *
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
کتاب “اصول بازاریابی” نوشته مهدی زارع یکی از کتابهای مرجع در زمینه بازاریابی است. این کتاب به صورت جامع و کاربردی به مفاهیم و اصول اساسی بازاریابی می پردازد.
هدف هر معاملهگر، کسب سودی مشخص و مستمر است، با این وجود، معاملهگران اندکی هستند که به این مهم دست مییابند. عامل موفقیت این تعداد اندک از معاملهگران چیست؟ تفاوت بین معاملهگران موفق و ناموفق در شیوۀ تفکر آنهاست. معاملهگرانی که به شیوۀ انجام معاملات خود اعتماد دارند و آنچه را که به نظرشان باید انجام شود، بیهیچ تردیدی انجام میدهند و از رفتار نابسامان بازار ترسی ندارند، موفق هستند.
کتابی که در پیش و روی شماست، یک اثر آموزشی کاربردی برای آشنایی با بازار بورس اوراق بهادار و شناخت ابعاد این بازار میباشد. این اثر در نوع خود یکی از بهترین آثاری است که در زمینه بورس اوراق بهادار به رشته تحریر درآمده است.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.